دانلود پرندگان خشمگین فضایی
بهترین وکاملترین وبلاگ
برید بگردید ......بعد نظر بدید
درباره وبلاگ


سلام.......به وبلاگ من خوش اومدی.......تعارف نکنید بفرمایید تو دم در بده.....وبلاگم چطوره؟؟بده؟؟ خوبه؟؟...آیا شما از این وبلاگ انتقاد دارید؟؟یا واسش پیشنهاد دارید؟؟ .....آیا وبلاگ مشکل داره یا آیا لینکی خرابه؟؟...........خلاصه این که اگه چیزی به ذهنتون رسید که به پیشرفت وبلاگ کمک می کنه به من بگید تا این وبلاگ کامل تر بشه......................................با تشکر
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 20:2 :: نويسنده : سعید

 
من اینو از یه سایت خارجی پیدا کردم من که خودم خیلی بازی کردم.

http://drm-pc.angrybirdsgame.com/?dl=spc

امیدوارم دعام کنید

اين بازي براي اولين بار در اينترنت ايران از مرجع دانلود رايگان ميهن دانلود انتشار يافته است!
عرضه ی اساسینز کرید در سال 2006 مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال 2006 بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از 11 میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال 1486 بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت .
بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره 2 این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.

 

برخی از ویژگی های این بازی:
- گرافیک بسیار عالی
- بسیار سرگرم کننده و مهیج
- داشتن محيط زيبا و جذاب.
- مواجهه با اتفاقات جالب در جریان بازی

 

- نصب سریع و آسان
- امکان استفاده ی کاملآ رايگان از بازی.
- - داشتن چندین مرحله مختلف.
- بازی اکشن ، هیجان انگیز و سرگرم کننده.
- دارای سبک اکشن ، مبارزه با دشمنان
- انجام بازی با ویژگی های گرافیکی طبیعی
- امکان استفاده از سلاح های متفوت برای مبارزه با دشمنان
حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
سیتم عامل XP/Vista/7
پردازنده : Intel Core 2 Duo 1.8 GHZ or AMD Athlon X2 64 2.4GHZ
رم مورد نیاز : 2 GB
کارت گرافیک مورد نیاز : 256 MB DirectX 9.0

راهنمای نصب بازی : برای نصب این بازی زیبا شما باید ابتدا تمامی قسمت های این بازی را دریافت کنید ، برای خارج کردن فایل ها نیاز به برنامه WinRar دارید که با راست کلیک کردن بر روی قسمت اول دریافت شده و انتخاب گزینه Extract File فایل را از قسمت فشرده خارج کنید ، سپس فایل .ISO که در پوشه مجود است را به وسیله یک برنامه رایت بر روی یک DVD رایت کنید یا توسط برنامه های درایو مجازی فایل را اجرا کنید و از قسمت AutoRun بازی را نصب و اجرا نمایید.

دانلود در ادامه مطلب...

اگه لینک خراب بود خبر بدید......من هر روز هستم ....قول می دم درستش کنم اگر هم نبود دعام کنید



ادامه مطلب ...
دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: 13:39 :: نويسنده : سعید

 

 

بازی World of Warcraft : Cataclysm یکی از معروفترین و پرطرفدارترین بازی های آنلاین در سطح جهانی می باشد.

داستان بازی از این قرار است که قاره “کالیمدور” و “استرن کینگ دام” با دگرگونی رو به رو شده اند و همچنین مناطق سرسبز قدیمی به بیابان و مناطق خشک و صحرایی به جنگل و یا دریاچه بدل می شوند. در مقابل گروه جدیدی به نام Worgen به Alliance خواهند پیوست که در ظاهر کمی جذابتر از گوبلین ها هستند و توانسته اند تا حدودی کم طرفدار بودن Alliance را جبران کنند.

در ضمن توجه داشته باشید که برای لذت بردن هر چه تمام از این بازی می بایست نسخه های قبلی را هم انجام داده باشید تا در قسمت های جدید نسخه جدید به مشکلی بر نخورید.

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :

Operating system: Windows XP 32bit (SP3), Windows XP 64bit (SP2), Windows Vista 32bit (SP1), Windows Vista 64bit (SP1):

Processor: Intel Pentium 4 1.3 GHz or AMD Athlon XP 1500

RAM: 1GB or more of RAM

Hard disk: 25 GB free hard drive space

Sound device: compatible with DirectX 9.0c

Video Card: NVIDIA GeForce FX or ATI Radeon 9500 video card

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:دانلود بازی total war shogun, :: 11:27 :: نويسنده : سعید

Creative Assembly با Shogun 2: Total War بازگشته تا دوباره شما را به قلب ژاپن فئودال ببرد و با یک استراتژی همزمان فوق العاده تاکتیکی به صندلی پیچتان کند.!!! گزافیک هنری بازی فوقالعاده به نظر می رسد، در بعد فنی هم که Creative Assembly استاد بلامنازع است. گیم پلی هم کافی است مانند ده سال قبل لذت بخش باشد تا همه چیز برای یک تجربه ی لذت بخش آماده شود.بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال ۲۰۰۰ زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت ده سال، قصد دارند تا با عرضه Shogun 2 دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند. با این تفاوت که این بار Creative Assembly بخش چندنفره را مورد هدف قرار داده و قصد دارد در این قسمت تحول عظیمی ایجاد کند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......



ادامه مطلب ...
یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 15:47 :: نويسنده : سعید

 

دوستان فکر کنم طرفدارای بازی Mount & Blade زیاد باشه. بخاطر همین taleworlds واسه طرفداراش MB رو به روز میکنه. از MB Warband بگیرید که ورژن 1.143 هم اومده تا MB With Fire & Sword که اخیرا بیرون اومد. موضوع این Mod در مورد جنگهای قرن شانزدهم در اروپای شرقیه. بازی امکاناتش خیلی بیشتر شده. مثلا میشه توی شهرهایی که مال خودتونه واسه هر قسمتیش یه مامور بذارید. مثلا واسه آموزش سربازاتون یه فرمانده ارتش اجیر کنید یا واسه خودتون گارد سلطنتی... حالا بماند که شهر قاضی و کشیش و انجمن ... داره که البته شما باید استخدام کنید.
سرعت بازی نسبت به سریهای قبلی زیادتر شده و همینطور بازی گرافیک بالاتری داره. سلاحها مربوط به همون قرن میشه یعنی علاوه بر شمشیر و نیزه تفنگهای سرپر هم اضافه شده که البته بازی رو سخت ترش کرده! دیگه مثل سابق نمیشه به سادگی قلعه ها رو فتح کرد. کلی نیرو و تجهیزات نیازه تا بشه یک شهر یا قلعه رو گرفت البته اگه تا آخر جنگ خودتون زنده بمونید!
بازی 5تا فکشن داره از جمله: Cossack Hetmanate , Polish Republic , Tsardom of Moscow , Kingdom of Sweden , Crimean Khanate.خلاصه اینک کلی وقتتون رو پر میکنه.

 

برای دیدن عکس های بازی و دانلود آن به ادامه مطلب بروید...........

برای دانلود بازی باید ثبت نام کنید:saeedblog22.loxblog.com/post.php



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->